Söndag.

Hallå hallå!

Behöver väl inte skriva att de va länge sen jag skrev för de vet ni ju redan.
Den senaste tiden har vi inte gjort så mycke, mest bara varit hemma, träffat sabina, benjamin och olivia en sväng, varit på marknad, pysslat och donat här hemma, lagt golv i vardagsrummet, "finrummet", malissas rum och halva hallen har vi också hunnit med. Bara sovrummet, lite i hallen och marwins rum kvar att lägga i nu sen ska de tapetseras i sovrummet och lite utanför sovrummen. Sen är de bara lister som ska upp. Kommer bli bra när de blir klart.

Jag har börjat motionscykla också varje dag, mellan 1,5 mil och 2,3 mil enligt mätaren iaf (30-70 min).
De går lättare för varje dag och jag känner verkligen att de blir skildnad även om de inte syns än.

Hm, har fått hem Marwins nya overall och bådas vantar, väntar på Marwins vinterjacka men den bör komma i veckan tycker ja. Marwin är iaf glad över overallen och den sitter bra. Blev inga bra bilder för han ville inte riktigt vara med på bild.

  

Marwin pussas, massor!


Mys med lilltjejen =)
  

Jo just ja, Malissa har lärt sej gå, nu tar hon många steg själv och går titt som tätt. Hon tog dom första stegen vid 9 månader och 9½ månad tog hon flera steg, nu 9 mån 26 dagar går hon bra och de dröjer nog itne förren hon går hela tiden. Så duktig min lilla flicka!

Lär gå och sova nu.

Älskar mina barn! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test