Torsdag.

Hallå hallå!

Har just tagit en välbehövlig dusch efter att ha cyklat 2,7 mil på motionscykeln. Kunde ha cyklat mer men hade inte riktigt tid med de iaf för de behövdes plockas ihop här hemma också.Vi har inte gjort mycke idag iaf, marwin har varit på dagis och sen har vi bara varit hemma.  Barnen sover sött sen ett tag tillbaka och de ska jag också göra snart. Ska se sista delen av idol men sen får de bli sängen för usch så trött ja är.




Mina underbara barn! <3




De är de bästa på hela året är när sommaren är över och hösten kommer. Jag älskar hösten, början av vintern, hela december när man får pyssla och dona inför jul. Tända en massa ljus och mysa ner sej under en filt med massa tjocka tröjor och sockor. En varm kopp choklad eller en Ice coffe i höst mörkret är bara så underbart. Sen för å inte tala om tiden innan jul, jag längtar verkligen till december nu. Ne nu lär jag gå. Trevlig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test