Onsdag

Natten va allt annat än bra i natt. Marwin somnade inte förren vid 22 tiden för de första och när klockan va 2 så vaknade han igen, troligen så hade han ramlat ur sängen i sömnen eller också va han på väg in till mej och ramlade. Vaken va han iaf och grinade vilket resulterade i en vaken Malissa också.
Strax innan halv 4 lyckades dom somna om igen. Halv 7 ringde klockan men va de nån som orkade upp?
Nix, halv 8 kom vi upp så vi blev någon minut sen till dagis men de är som de är.
Efter lämningen av Marwin passade jag och Malissa på att handla lite, hem med varorna, hämta Marwin på dagis sen tog vi en fika på stan, vidare till öppna förskolan så barnen fick leka lite och där va vi drygt en timme för sen va de dags för Marwin att gå på kontroll på bvc. Allt såg bra ut och testerna gick bra så de är jag nöjd med.
'
Han va även 92 cm lång och vägde 15,45 kg.
Gud va han växer!

Hem och laga mat efter bvc besöket och sen blev de lite tv och bus.

Nu sover iaf barnen och jag har en lugn stund själv, njuter av tystnaden och kikar lite på tv. 
Ska lägga mej snart då ajg är otroligt trött efter gårdagens natt.

så nu avrundar jag här för idag.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test