Måndag.

Sitter just nu och kikar på "Plastikdrömmar - tonnåringars snabba väg" på 3an, intressant.
Nu på eftermiddagen har jag plockat vindruvor, kokat några liter saft, busat med barnen, lagt barnen, cyklat, druckit en icecoffe, betalat dom där tråkiga räkningarna och kollat på tv. De va min inte särskilt intressanta eftermiddag/kväll hehe =).

I morgon är de dagis för älsklingskillen, jag och lilltjejen ska på öf med sofie och signe en stund innan de är dags att hämta på dagis igen. Lär väl svänga förbi affären också och de ser jag inte fram emot! Är så fruktansvärt sugen på allt möjligt och jag ska inte äta en massa onyttigt så de blir en utmaning. Lätt för andra men jag vet att de finns många som tycker att de är jobbigt att gå och handla när man försöker göra nått åt vikten. Men de är bara köra på och stå emot. Dessa graviditetskilon ska bort!!

Nu ska jag kika klart på tv sen gå och sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test