Tisdag.

Behöver inte skriva att de va 2 veckor sen jag skrev för de vet ni ju redan.
I torsdags va vi på vilgott och lekte, fredagen va vi på arke, lördagen spenderades hemma vid zara och familjen så barnen fick leka lite. Inge bråk alls på hela dagen, dom lekte så snällt så alla 4a. Va också ljus party på eftermiddagen vid dom så jag passade på att köpa två saker. Men vad kan jag inte skriva nu eftersom att de är julklapp, hehe. Söndagen blev de en vända till IKEA och även kik i lite andra butiker. Igår va vi hemma, blev inte så mycke på förmiddagen, eftermiddagen va vi och handlade lite och sen kollade jag om jag skulle hitta nån vinterjacka åt malissa men de va ingen jag föll för alls så jag letar vidare. Hon får ha skaljackan med en tjockare tröja under så länge. Är de alltför kallt så får hon ta overallen.
Va vi gjorde dagarna innan torsdag har jag redan glömt så de va nog bara de vanliga dagis för marwin och inte så mycke mer.

Igår kväll började barnen bli lite gnälliga och hostade så jag hade mina aningar om att natten skulle bli lång och vist hade jag rätt i de. Båda två hostar, snorar och Marwin har haft feber i natt, eftersom han vägrade sova i sin säng så har han sovit bredvid mej men trotts de har han nog vaknat 7-8 ggr och varit ledsen. Malissa har "bara" varit vaken  4-5 ggr va jag minns iaf. Hoppas på att de går över fort iaf och att de inte blir nå mer än så här. Jag har hällt i mej Kan Yang (stavas?) så jag hoppas att jag klarar mej om inte annat så hoppas jag att de blir lindrigare iaf. De blir nämligen att rinna ur ögonen på mej när jag blir förkyld och då ser jag ingenting om jag inte är där de är mörkt och de går ju inte när jag har barnen. Kan Yang brukar göra så att jag slipper de rinnande ögonen och de har även gjort att förkylningen har avtagit fort när jag har druckit de så för mej funkar de iaf.

Idag blir de väl inte många knop här hemma, ska plocka ihop lite, passa upp och mysa med mina sjuklingar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test