Onsdag.

Igår kväll va jag på möte och de va riktigt kul. Jag ska nämligen börja sälja Party Lite.
Tror de kommer bli kul och jag behöver va lite från barnen ibland. Malissa har haftbarnvakt 2 ggr och igår va hon och marwin hemma med niclas själv för första gången och de gick jätte bra. Så nu har de släpt en tung sten från mina axlar nu, första steget är avklarat så nu blir de nog lättare för varje gång jag är ifrån barnen. Man måste få ha lite tid för sej själv ibland och göra sånt man tycker är kul. De är bra för både mej och barnen att få sakna varandra lite ibland.

Natten va iaf okey i natt och barnen har sovit hyfsat, vi har ätit frukost, busat lite och nu tänkte jag sätta mej och skriva en CV. De är väl dags att söka nå jobb snart. Resten av dagen blir de nog inte så mycke mer än att vara hemma.

Va ska ni göra idag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test