Måndag.

Idag har jag och Marwin varit och handlat, kikade på stan en sväng så jag passade på att köpa jeansen åt han som jag så länge har kollat på. Fanns bara ett par i hans storlek kvar så de va lika bra. Sen böev de lite mer åt båda barnen men de får dom inte förren till jul. Japp, jag har börjat handla julklappar redan för jag tänker inte vara ute i sista minut i år. Jag vill ta de lungt, tänka igenom vad som ska inhandlas, slå in och pyssla i lugn och ro och inte bara stressa, köpa något bara för att man inte hittar något annat och sen slå in de och paketen ser ut som skit tänkte jag säga, haha. Men jag menar att jag vill att de ska synas på mina paket att jag har lagt ner tid och känsla i mina paket, dom ska vara lite personliga och fina, de tycker jag att man kan unna dom man ger något.

Efter de fick vi besök av mamma och småsyskonen så de blev lite fika och massa bus.
Nu lär jag ta och lägga mej, skulle ha lagt mej för en bra stund sen men va tvungen å kika efter en jacka men utan resultat. Nej, natti natt.

Kommentarer
Postat av: ♥ L A I L A ♥

Du verkar vara en sån fin person :)

2010-11-10 @ 16:38:28
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: Tessa- Mathilda & Melvins mamma!

Ja dom flesta barnfamiljer har väl barnsäkrat på ett eller annat vis, vissa mer än andra. Vi råkar höra till "andra" och de gör mig inget.. Tar absolut inte åt mig av de den skrev, tycker mest de va löjligt...

2010-11-10 @ 17:52:22
URL: http://tessa84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test