Vinterjacka.

Sitter och letar vinterjacka, har min tunna jacka än och den är på tok för kall om de blir några mer minusgrader. Har kollat flera dagar nu, även kollat i butiker tidigare men inte hittat nån där. Jag vill ha en som funkar till vardags men även som jag kan ha när jag ska åka skidor och skoter. En som inte är för varm och inte för kall, tål väta ganska bra, den ska vara lite längre och inte midjekort för de gillar jag inte när jag ska åka skoter och skidor. Inte för buggy och inte för tajt modell, snygg lär den vara också. SKitsvårt å hitta en som uppfyller allt. Nån som har nå förslag på nån jacka?

Lär köpa nya täckbyxor/termobyxor också men de får bli senare för vinterskor lär jag också ha nya. Men barnen går ju i första hand så huvudsaken att dom har de dom behöver =).

Kommentarer
Postat av: guevacci

Hellu, allt bra? :)

2010-11-16 @ 14:07:12
URL: http://guevacci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test