Äntligen snö =)

Nu har jag lite tid över så tänkte skriva några rader.
Snö har vi fått här hemma och de blev så ljust och fint ute, julkänslan kryper sej på och de står väl inte på förren de är dags att baka, dekorera och pyssla i massor. Älskar ju som sagt julen och allt den medför för er som inte vet de =). Vad som har hänt idag? Lämnat och hämtat Marwin på dagis, lekt i snön ute och dom vanliga vardagsbestyren som laga mat, diska, roa barnen, byta blöjor mm. Ja ni vet hur de är när man har två små underbara liv. Vissa dagar är barnen på bra humör och vissa dagar på sämre och idag va de en av dom sämre dagarna även om de avlöstes med glada skratt och mys ibland. Nu sover iaf mina trötta barn så jag passar på att kika lite på tv, bara ta de lugnt en stund.

I morgon är de dagis för Marwin, jag och Malissa ska passa på att handla lite under tiden för nu är de tomt på de mesta här hemma.

Ne nu ska jag som sagt ta de lite lugnt och kolla lite på tv.

Slänger in nån bild från idag på mina hjärtan <3








Som jag älskar er! <3

Kommentarer
Postat av: Laila

För tidigt tycker jag :P

2010-11-10 @ 20:39:03
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test