Lördag-Söndag.

Visningen igår gick sådär. Va jätte nervös men fick iaf godkänt om man säger så. Fick de jag skulle säga sagt och fick en hel del sålt. Så de får jag väl vara nöjd med. Går ju såklart lättare ju fler visningar jag har så de blir nog säkert bra. Resten av kvällen blev de inte mycke gjort.

Idag har Malissa varit vid hennes farmor och farfar så vi passade på att greja lite i sovrummet.
Så  mycke mer har de inte blivit gjort idag heller, en ganska lugn helg har de varit.
Och snart kommer älsklingskillen hem också. Hans farmor är på väg med honom! Som jag har saknar min lilla kille! <3 Får dock se hur han mår när han kommer hem för han hade spytt 5 ggr i natt och spytt ner allt men hans pappa sa iaf att han va pigg idag endå. Har han däremot sovit i bilen på vägen hem nu så blir de inte kul i kväll med läggningen. Är de så, så får vi passa på att mysa i kväll när Malissa har somnat =).

Så nu ska jag plocka ihop lite, invänta Marwin och sen ta de lungt framför tvn.
Hoppas ni har haft en bra dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test