Julkort!

Hallå Hallå!

Har knäppt lite kort på barnen till julkorten och jisses säger jag bara. De va då inte de lättaste idag! Dom kollar åt olika håll, kan inte sitta still, grin och gnäll, ja allt ni kan tänka er gick fel när jag skulle ta kort. Tog säkert 50 st om inte mer och endast 1 blev okey. Så de får de bli. Sitter och gör julkorten nu så dom är hemma i tid tills dom ska skickas till nära och kära.

Snart ska jag ta och göra middag hade jag tänkt, blir ugnsrostad potatis med olivolja och flingsalt, fläskkare marinerad i hemmagjord marinad och diverse grönsaker samt bea. Gott!
Så de ska jag sysselsätta mej med en stund framöver.
Men nu hinner jag tyvärr inte skriva nå mer, Marwin ropar att han vill ha ny blöja så.
Men trevlig kväll.

Kommentarer
Postat av: louise

svar: ja precis!:D

2010-11-15 @ 21:39:10
URL: http://louiselarssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test