Fredag.

Idag åker Marwin med hans farmor till Björbo, leka lite med faster Linnea innan hans pappa hämtar honom och dom åker till Lima. Jag ska handla massa, är slut på allt nästan, behöver även lite saker till party lite visningen i morgon så de ska jag och Malissa roa oss med i dag på eftermiddagen. Är så sugen på att handla lite julklappar nu också men de får vänta tills efter den 25e.

Den 3e dec är de iaf klart nu att jag, barna och mina småsyskon Evelina och Jimmy åker till tomteland. De är Tomtelands Julfestival då. Får hoppas de blir bra väder. Ska bli kul iaf, har inte varit dit sen jag va liten och varken mina småsyskon eller mina barn har varit där så de blir nog kul för dom.



Nu lär jag greja lite. Trevlig helg =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test