Förmiddag.

Tänkte skriva god morgon men de är snarare god förmiddag nu.
Vi ahr varit vakna sen före 8 och de tog emot att gå upp idag. Va så himla trött, kunde inte somna igår och lagomt när jag väl hade somnat så vaknade Malissa och skulle ha mat så de va bara kliva upp och sen försöka somna om igen men de tog ett tag. Är på tok för tankspridd på kvällarna.
Låg och kollade på gamla kort i telefonen när jag inte kunde sova och de är så många känslor som kommer upp. Tiden när Marwin va nyfödd och hans första månader är väldigt känsliga för mej. Jag älskar att kolla på kort sen barnen va små och jag kan sitta i timmar och bara titta på mina underbara barn.
Men som sagt så är tiden när Marwin va liten väldigt känslig än, mina vänner och familj vet varför.
De kommer och går, vissa dagar tänker jag inte på de så mycke medans vissa dagar tänker jag på de mest hela tiden. Jag vet att jag har ett bra liv, men de kommer alltid komma upp saker ur mitt "förra" liv om man säger så. Spåren finns kvar och jag kommer alltid bli påmind av de, de är inget varken jag eller någon kan göra något åt, de är bara tiden som kan göra de.

Men men. så är de ibland och jag är knappast ensam.

Nu ska jag kika vilken dag vi ska åka till Tomteland, lär planera in de så jag inte är upptagen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test