En runda på stan!

Nu är vi äntligen hemma igen. Åkte hemifrån vid 12.30, Marwin ville ha hamburgare från mc donalds så de fick de bli idag till lunch. Mötte Marwins goa farmor vid 15 tiden så han åkte med henne. Mammas älsklingskille, saknar han fruktansvärt mycke när han är borta! <3 Sen har vi varit in på lite olika ställen och kikat. Jysk, dollar, åhlens, lindex, kappahl, leksaksaffären, lidl mm. Blev endel med hem iaf, några julklappar, lite bra att ha saker och sen mat, blöjor och div. Har kollat lite vad som ska köpas till barnen, dels i födelsedagspressent åt Malissa som blir 1 år den 30 nov och sen åt Marwin i julklapp. Dom andra får jag nog köpa i borlänge för de fanns inte här de jag sökte tyvärr.
Nu ska jag plocka in lite saker och busa med Malissa lite innan de är dags för sängen för henne.
Ska laga lite mat också och idag blir de apelsinmarinerad kycklingfile, ugnsrostad sötpotatis med olivolja och flingsalt, stekta färska champinioner, zuccini och bea. Sen ska jag dricka en ice coffe och äta mascarpone glass framför IDOL.

Men trevlig helg på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test