Dagen..

Efter dagishämtningen idag så passade vi på att vara ute. Tog båda barnen med mej och gick en sväng, Marwin på boben och Malissa i pulkan. När vi kom hem igen så märkte jag att jag hade tappat bilnyckeln som jag hade i fickan så de va bara traska tillbaka samma väg igen och tack och lov så hittade jag den. Lagade lite mat och sen gick vi faktist ut igen på en promenad och lite bus i snön innan vi gick in. De va riktigt skönt ute idag, klarblå himmel och lagom kallt. Blev riktigt sugen på å åka lite skoter och skidor men de är lite för lite snö för de än.

Sen har vi kikat lite på "stora maskiner", en film Marwin hade med sej hem från farmor sist och han kan kolla på den gång på gång och tröttnar aldrig. Barn är ju för goa ibland!

Nu sover barnen, Malissa somnade först så jag och Marwin läste lite bok innan han somnade han med. Marwin har fått som rutin att han säger: Älskar dej, go natt. Stäng inte dörren hårt, blir så mörkt i mitt rum då.
De säger han varenda kväll utan att jag ens hinner säga god natt åt honom. Min lilla kille! <3
Fick verkligen kämpa för dej och jag är så glad att jag har dej idag, du och Malissa är mina ögonstenar! Älskar er så mycke! <3

Nu ska jag faktist ta en lång varm dusch, sen kolla på halv 8 hos mej (pausar de så kan jag se de när jag är klar), efter de blir de såklart robinson. Lär ju se min barndomsvän Marcus! Hoppas de går vägen för han i kväll, tycker verkligen att han är jätte duktig! Jag skulle aldrig ha klarat av de iaf.

Nej nu va de duschen, trevlig kväll =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test