Dag 7 - Min bästa vän

Min absolut bästa vän heter Emma. Hon är drygt en månad yngre än mej och vi har känt varandra sen födseln, om man nu kan känna nån redan då, hehe =).

Hon är en fantastisk kvinna, en genomsnäll, glad, omtänksam, snygg och humoristisk människa. Alltid mån om andra. För många år sedan gick hennes pappa bort och efter en tid så flyttade dom till Östersund. De va inge kul alls, vi träffades sällan , dom gånger hon va ner och hälsade på släkten träffades vi. Vi har haft våra gräl om man säger så men de slutar med att vi är vänner oavsett och vi blir sams. Jag kan prata med henne om allt, få tipps och råd, bara tjåla skit eller vad de nu än är. Även om de går långt imellan gångerna när vi pratar med varandra så känns de som om de va igår. Nu bor hon i Umeå, många många mil härifrån men när vi väl träffas är de underbart. Jag älskar att umgås med henne. Hon är min absolut bästa vän och har alltid varit de. En fantastisk kvinna!


Emma och Marwin när hon va och hälsade på i sommras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test