Dag 6 - Min dag

Klockan ringde halv 7 i morse. Klev upp och gjorde mej i ordning, plockade fram frukost.
Väckte Marwin kl 7 och gav han frukost. Plockade fram deras kläder och som skulle fram sen väckte jag Malissa.
Gav henne frukost och sen klädde jag på dom. Iväg till dagis, lämnade Marwin och sen åkte vi hem en sväng. Åkte in till stan halv 10 så jag och Malissa tog en vända på stan och kikade. Handlade lite fika till kvällen sen hämta Marwin och hem igen. Lekte lite och sen lagade vi lunch. Efter de la jag Malissa, Marwin lekte och jag kikade lite på tv tills niclas hade vaknat. Somnade på soffan, blev nog säkert 1 timmes sömn iaf, så skönt.
Klev upp, plockade ur diskmaskinen och i med nästa omgång. Plockade ihop lite annat också och de jag skulle ha med mej på mötet. Halv 5 ca åkte jag, tankade och sen vidare till Borlänge. Hämtade upp Pernilla och vidare till kvarnsveden. Träffade en hel hög Party Lite konsulter, fick nya katologen och en hel del information. Finns så mycke fint i nya katalogen så en del ska nog hamna här hemma, haha. Halv 10 lämnade jag Borlänge och begav mej hemöver. Mamma och mina syskon och en kompis till dom åkte hem och här sitter jag nu med världens huvudverk och kollar på bartenderskolan. Ska gå och sova snart för de behöver jag verkligen. 

Natten som va va inte den bästa direkt då Malissa vaknade flera gånger och Marwin va vaken 1½ timme mitt i natten. Malissa hade ramlat och slagit i näsan i rumsbordet idag när jag va borta också så hon blödde näsblod. Igår ramlade hon och fick blåöga så vi får väl se hur näsan ser ut i morgon. Stackarn gör alltid illa sej men de är inte konstigt för hon springer snudd på och de går fort för att vara 11 månader bara.  

Ne nu lär jag gå och lägga mej. Natti natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test