Dag 3 - Mina föräldrar

Min mamma heter Rose-Marie och min pappa heter Stefan. Dom träffades i unga år, fick mej när mamma va 22 och pappa 23. Dom gifte sej 1989 när jag va ett år gammal. Vi bodde i ett litet rött hus med röda knutar i en liten by. Pappa jagade/jagar en del, en snäll pappa men som ändå hade strikta regler när jag va yngre (jag förstår varför nu när jag har blivit äldre), han är väldigt dålig på att komma ihåg typ födelsedagar och sådant. Mamma är en genomsnäll person, kan prata med henne om allt. Hon finns där för mej 24/7 och även om vi har haft våra bråk så blir de alltid bra igen. Dom gick skilda vägar 1999 och hade då varit ett par i 16 år om jag inte mins fel. Tycker att jag har bra föräldrar, jag har haft en bra uppväxt trotts att de blev på olika håll några år innan jag flyttade hemirfån.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test