Dag 1 - Pressentera mej själv.

Jag föddes den 1 augusti 1988 på Falu BB i Dalarna. Åt och sov den första tiden som dom flesta och va ett väldigt lugnt barn. Fick en syster i juli 1990, när vi växte upp va vi som hund och katt, kom inte alls överens. Jag va väldigt blyg som ung, kunde inte säga nej och gjorde som jag blev tillsagd istortsett. Jag bodde med min mamma och pappa i ett litet rött hus med vita knutar, nära till mina kompisar som jag lekte med ofta.
Dock flyttade min bästa vän till Östersund i tidiga år och de va inge kul alls. 
1999 skildes mamma och pappa, mormor dog i cancer och de blev en omställning för oss alla.
När jag började 7an släppte blygheten och jag "fick min egen vilja", va nog inte lätt att tas med alla gånger hemma. Min syster och jag började komma bättre överens och vi umgicks mer och mer.
Bodde vid mamma men flyttade till pappa en tid under högstadiet.
Va ute och festade relativt mycke som ung sen insåg sen att de inte va de liv jag ville ha.

Som 16 åring flyttade jag hemmifrån, gick transportutbildningen och trivdes som fisken i vattnet.
Jobbade som truckförare på eftermiddagar, helger och sommrar under den tiden jag gick i skolan så de va fullt upp.

Nu är jag 22 år gammal, fick mitt fösta barn som 19 åring, jag va själv med honom. Träffade sedan min nuvarande när jag va 20 och fick en dotter som 21 åring. Bor i en enplansvilla i ett lugnt område, fortfarande hemma och är mammaledig men planerar att börja jobba i jan-feb om jag hittar nått jobb. Vill köra lastbil men de funkar tyvärr inte med dagistider osv så de får bli något annat, vad vet jag inte än.

Dom flesta beskriver mej som en glad och possitiv tjej som alltid har leendet på läpparna. En lugn tjej men som även kan få en himla humör när hon blir arg. Tycker inte om att "sopa saker under mattan" utan vill lösa de på en gång. Kan lätt bli sur för stunden om jag inte får som jag vill och är jag bara hemma hela tiden blir jag fruktansvärt uttråkad.


Liten snabb sammanfattning om mej.

Kommentarer
Postat av: Lucas

Hej du! Några planer för helgen då? :)

2010-11-18 @ 14:30:14
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: GUESS WHO?

- så söta barn!

2010-11-18 @ 17:30:58
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test