Avåkning!

Jisses vilken dag de har varit idag. Barnen har bråkat massor hela dagen och vid 17 tiden så skulle niclas åka till jobbet, jag och barnen skulle åka till stan och handla lite. Kom i en kurva och de gick rakt så vi åkte av vägen. Som tur va gick de inte fort och de va ett dike utan träd och stenar och sånt och snön dämpade allt så de blev ingen kraftig smäll heller. Barnen märkte inte ens att vi hade åkt av förren marwin blev fundersam över att jag va ledsen. Blev jätte rädd eller chockad, jag vet inte. Allt hände på några sekunder. De gick iaf bra med oss, ingen gjorde illa sej och som sagt så märkte inte barnen nånting så de va en "bra" avåkning om man nu säger så. Blev heller ingenting på bilen vad jag kunde se idag men bärgaren fick komma och dra upp oss. Så vi hade verkligen tur i oturen. Huvudsaken är iaf att jag och barnen klarade oss och de gjorde vi, mycke tack vare att jag tog de så lugnt tror ja. Hade jag åkt fortare hade de nog gått riktigt illa för då hade vi nog hamnat i skogen. Hade aldrig förlåtit mej själv om något hade hänt barnen! mina älsklingar! <3 

Nog om de. Barna sover iaf nu och jag kikar lite på tv. Ska bara ta de lungt och lägga mej snart, är så himla trött.
Hoppas ni andra får en trevlig kväll iaf.

Kommentarer
Postat av: Bloggarmaja

gud vad läskigt att åka av vägen, tur att allt gick bra!

2010-11-13 @ 18:41:24
URL: http://bloggarmaja.webblogg.se/
Postat av: lucke

Hejsan, planer för kvällen? :)

2010-11-13 @ 19:05:35
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test