Måndag

Nu va de ett tag sen, har varit mycke med både mamma och morfar som är/varit sjuka. Morfar ligger fortfarande i falun och de är osäkert om han kommer bli bra igen. Hjärtat på dom båda.
Marwin har iaf varit i björbo i hgelgen och jag och malissa har mest gjort ingenting, bara tagit de lungt.
Sen har lagt om dieten och försöker träna men har noll motivation till de =( Vet inte hur jag ska göra. Vill ju inte drabbas av en hjärtinfarkt jag med så jag måste göra något åt de men de är svårt!
Har inte så mycke mer att skriva nu.

Lägger in lite bilder iaf.

Lilltjejen står i soffan
 

Påväg in på charlies lekland och inne på leklandet.  Blev inga fler bilder för dom blev helt suddiga.
    

Sen måste jag bara lägga in två bilder jag tycker är så söta men dom är inte nya =)

Marwin         
 
Malissa


Marwin är lite rundare i ansiktet men jag tror Malissa blir rundare och rundare?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test