Slut på helgen.

Söndag kväll är här och helgen är över. I fredags blev de en vända till borlänge, kikade lite på stan där och sen kupolen. Inga köp för de får vänta. Lördagen va vi hemma halva dagen sen åkte vi till uvbergsbacken och åkte bob. Marwin tycker ju att de är så kul. Malissa satt i pulkan en stund och njöt av de. Hon är förvisso bara 3½ månad och ska väl igentligen inte sitta upp men har man en dam med stark vilja så. Hon får inte ont av de iaf så då går de bra en stund. Sen kollade vi på melodifestivalen och åt lite friterad banan och glass. De har nog blivit ett beroende, haha. Men de är ju så gott!
Idag har vi också bara varit hemma och tagit de lungt, lekt en massa och Malissa har varit så nöjd hela dagen. Hemligheten? Gåstolen. Japp, jag har tagit fram gåstolen så hon sitter där i, med en handduk bakom ryggen. Hon bara älskar de och hon tar sej nånstans också, dock bara bakåt än så länge men de är bra endå för å va så liten.
Så länge hon är nöjd och glad så är jag de också.

Nu på kvälskvisten har syster och jens varit här så dom har pusslat och byggt tågbana med Marwin.

Jag har kikat lite i panduros nya katalog och ska inhandla lite därifrån, lite pyssel som jag och Marwin kan pyssla med nu innan påsk.


Älsklingstjejen!
     

Älsklingskillen!

  
 


Båda mina älskade barn!


Ne nu ska jag fortsätta kolla på Wipeout, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test