Tidig morgon

Klockan 5 va de dags att kliva upp i morse. Malissa ville ha mat och väckte Marwin så han kom in och la sej i min säng han också. Efter maten ville såklart inte Malissa somna om men jag fick iaf Marwin att somna om så han sover än. Han ska till dagis idag och då behöver han sova för han blir jätte trött annars.
Hehe trött är de fler än han som är/blir, jag är inte de minsta pigg och utvilad idag men med en god frukost som bestod av nybakat bröd (bakat igår), oboy och lite yoggis så ska jag nog klara av dagen endå. Brödet blev faktist inte så tokigt som jag bakade igår, kommer inte ihåg va de hette nu men de va gott iaf och mätt i magen blir man också så de uppfyller ju kraven iaf, hehe.

Damen som inte vill sova, pigg? japp.


Nu ska jag gå och göra mej i ordning. God morgon och hoppas ni får en bra dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test