Söndag idag..

Igår va de lugnt och skönt, åt lite mat på china (igen, haha). Lika bra å passa på.
La mej ganska tidigt igår men är inte särskilt utvilad idag endå.

Ska åka till mamma om en stund hade jag tänkt, hämta syster först för hon ville med dit en sväng.
på väg hem ska jag gå in och köpa en vaniljsemla, haha.. är så fruktansvärt sugen på de och har varit i flera dagar nu. Friterad banan med glass är jag också sjukt sugen på så jag kanske ska handla hem de också, haha.
Nej gud så onyttig jag är, behöver verkligen tänka på vad jag äter igentligen men nån enstaka gång lär man väl få gotta sej lite tycker jag. Jag menar, jag äter nästan aldrig godis, chips eller sånt onyttigt. Sällan jag dricker dricka, dricker mest vatten faktist och mjölk till maten, saft ibland. Så de är ju inte ofta jag unnar mej nå gott så de får jag faktist göra ibland trotts att jag inte behöver de rent ut sagt. Ibland blir frestelsen för stor helt enkelt. hehe.

Ne nu ska jag klä på mej, klockan är halv 12 och jag har fortfarande inte gjort de. Riktigt skönt å bara va, bara ta de lugnt och inte stressa nånting. Lär klä på tösen min också för hon har pyjamas än också.

Världens mensverk har jag också, inte alls skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test