Sjuk än..

Natten har varit allt annat än bra i natt. Malissa har vaknat flera gånger och de har tagit lång tid innan hon har somnat om igen. Marwin har hostat så han har vaknar 2 ggr innan 4 och då va jag upp och gav Malissa mat och då vaknade Marwin igen. Så han kom in och la sej i sängen med mej och kl va en bra bit efter 5 innan Malissa somnade om så Marwin och jag också kunde somna. Sen va de dags att kliva upp vid 9 tiden igen och då va jag så trött så jag trotte ögona skulle trilla igen vilken sekund som hellst. Förkylningen är inge bättre alls, rinner fortfarande i ögat och näsan samt huvudverk och öm i kroppen så Marwin fick va hemma från dagis idag.
Så dagen har varit lugn, på eftermiddagen passade vi på att måla lite med både vattenfärg, kritor, färgpennor och de vart inte lite kladdigt. Trodde dock att vattenfärgen skulle gå bort från huden då han kletade ganska ordentligt men allt försvann inte så de slits väl bort så småning om =) Han tyckte iaf at de va kul och de är huvudsaken.

Nu sover Marwin och Malissa ligger här bredvid mej och är nöjd och glad. Har fått byta kläder säkert 10 ggr idag för att hon spyr ner sej hela tiden, maten kommer upp vare sej hon ligger på rygg, mage eller är i famnen.
Får hoppas de ger sej snart.

Väntar på mamma nu också, är ju sjuk så jag har inte kommit iväg till affären och tillägget är snart slut så hon skulle köpa de och komma förbi med. Tur jag har henne säger jag bara, va gjorde jag annars.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test