Semester

Ja någon liten minisemester kommer vi att göra i sommar. Har kollat runt lite och de jag vill åka på i vår/sommar är.

* High Chaparal Truck Meet 12 juni
  * Nordic Trophy Elmia 25-28 augusti

Eftersom Marwin älskar allt med motorfordon, lastbilar, traktorer mm så är de inte så svårt att hitta på vad vi ska besöka. Stockholm Truck Meet och Elmia går man ju bara en dag på. Så när vi ändå åker till sthlm så ska vi nog passa på att göra något mer, skansen eller junibacken (astrid lindgrens värld) kanske? Eller vet nån om de finns nå annat sevärdigt för barn i sthlm?

High Chaparal Truck Meet är ju också bara en dag men jag pratade med mamma nyss och dom kanske ska med ner och då blir vi iaf kvar 2 dagar och sen kanske vi stannar efter vägen om de är något vi vill se/göra, alternativt åker via Ullared hem om jag får bestämma, haha. Skulle passa mej fint och de är ju bara 8 mil ifrån high chaparal så de är ju inte alls långt. 
Vi får se helt enkelt.
Någon djurpark ska vi iaf besöka, vilken de blir får vi se.

Inte dom ställena många skulle ha som mål men vi tycker att de är kul och de är ju trotts allt vi som ska ha kul.
Jag tycker att de är perfekt att de inte är så långa vistelser åt gången utan jag tycker att de är bättre med flera kortare resor när barnen är så små. då har man någonting att se fram emot flera gånger än att de bara blir en resa. Självklart så skulle jag ju mer än gärna åka på längre resor också men de blir nog när barnen blir lite större och förstår lite mer.
En resa till ett varmare land skulle inte heller sitta fel men Malissa är lite liten för de än tycker jag så kanske nästa år.

Ser verkligen fram emot den här våren, sommaren =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test