Rubrik...

Nu är Marwin på dagis och Malissa sover en stund. Vi ska snart åka in till ishallen en sväng och kolla när mina småsyskon åker skridskor för dom har friluftsdag (stavning?).
De är ju fint väder idag också så man blir på bättre humör då, känner sej lite piggare.

Funderar på att gå upp på stan och kika en sväng också medans jag ändå är i stan.
Ska dock inte inhandla något med kika skadar ju inte.

Jag ska nämligen handla lite bara "lönen" kommer, vill ha 4 nya kuddar att ha på sängen,
en hallmöbel och 2 lampor till fönstrena. Sen blir de nog lite kläder åt skruttan om jag hittar nå fint.
Marwin har så mycke kläder nu som han fick i julklapp och födelsedagspressent så han är inte i behov av något nu iaf. Eller möjligtvis nån ny pyjamas kanske men inge annat.

I morse när jag skulle byta blöja på marwin sa han att han ville kissa på pottan så han gick in på toa och satte sej där men sen ångrade han sej, han skulle inte kissa. Sötisen!
Kan säga att de är ett stort framsteg att han satt där utan kläder och blöja för han brukar vanligtvis tvärvägra å sitta där. Så de va en början iaf, resten kommer när han är mogen för de.

Ne nu ska jag ut i de fina vädret och åka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test