Onsdag..

Natten till idag har inte varit bra. Malissa höll mej vaken mellan 04-07 i morse och vägrade somna om.
Hon tappade nappen en sissodär två hundra gånger och jag va verkligen jätte trött. Hon somnade iaf till slut bredvid mej och en timme senare va de dags att gå upp. Lagomt pigg och glad.
Förkylningen har börjat släppa nu iaf och nu på eftermiddagen har de slutat rinna i ögat också så i morgon får Marwin åka till dagis. De är ju trotts allt jag som har varit sjuk och han har bara haft hosta.
Så idag har vi bara varit hemma och myst, fikat lite och kollat på barnprogram.
Marwin börjar bli riktigt duktig på att komma ihåg vad programmen heter och frågar ibland när dom ska visas, sötisen min börjar bli så stor.

Medans Marwin är på dagis i morgon åker vi till Borlänge, syrran ville dit och kika om hon hittar nå byxor så vi följer med henne. När vi har hämtat Marwin på dagis ska vi förhoppningsvis följa med mamma och mina småsyskon för dom skulle rida en sväng och Marwin ville gärna med så de hoppas vi att vi kan följa med på.

Ska försöka ta lite kort också för jag är så dålig på att ta kort när vi är nånstans och gör saker. Blir mest kort tagna hemma tyvärr.

Nu ska jag ta och försöka få Malissa och somna om så jag kan gå och lägga mej, hoppas på en bättre natt i natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test