Ny vecka

Måndagen har kommit och vi har ätit frukost för någon timme sedan, natten var ganska bra. Två mål mat och ett blöjbyte men annars har Malissa sovit bra. Så skönt att de börjar gå bättre om nätterna nu för usch så trött man blir om man inte får sova ordentligt. Nu Marwin målar, pusslar och leker med traktorn för tillfället, allt på samma gång hehe. Malissa sitter i gåstolen och kikar på lite leksaker.
Jag ska kolla panduros hemsida och möjligtvis beställa lite saker där, får se hur jag gör eller om jag åker till kupolen och köper de på fredag när Marwin har åkt till björbo.

Idag ska vi nog inte göra så mycke, inte vad jag vet iaf. Fint är de ute iaf och de lockar väldigt mycke att gå ut i de fina vädret så vi kanske tar oss en promenad lite senare när jag har orkat duscha. Håret är verkligen katastrof idag, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test