Heminredning, Sååå kul!

De blev ingen promenad i de fina vårvädret idag. Vi åkte in till stan och mötte upp syster, gick en sväng på stan och sen lunchade vi på china. Va ganska mycke folk och Marwin fick en klubba när vi betalade så han åt ju inte så mycke mat direkt. Han skulle ju självklart ha klubban. Han petade i sej lite mat iaf och lite frukt så han fick nått i magen iaf. Efter de åkte vi och slängde en massa saker som skulle slängas och sen åkte vi till lidl för att möta upp Marwins farmor Åsa. Lämnade honom och sa hej då sen åkte jag och släpte av syster. Vidare till Grängesberg och mötte mamma och Danne vid loppisen så vi kikade där lite. Inte mycke fynd idag dock men tycker att de är kul å gå och kika. jag älskar att blanda gammalt och nytt, lantligt, shabby chic, new england. Åkte sen vidare hem, plockade ihop alla leksaker som Marwin har lekt med och de va nog säkert hälften av alla han har som låg överallt. Passade även på att städa hans rum medans jag ändå höll på att plocka.

Har även myst lite med lilltjejen som nu sover så sött. Huvudverk har jag också trotts två alvedon.
Kanske ska lägga sej tidigt idag?

Nja jag har fullt upp med att kolla på heminredning, har hittat endel jag vill ha men letar fortfarande efter endel möbler. Vill så gärna ha lite nytt här hemma, eller om de är "nytt" spelar ingen roll men nytt för mej.
Heminredning är verkligen så himla roligt och jag skulle kunna hålla på i timmar med de. De tråkiga är bara att hittar man en massa så vill man ha allt NU på en gång och de går ju oftast inte då de blir dyrt. Så man får ta lite i taget för att bygga upp sin egen stil, de kan ta lång tid men när de blir klart kommer man vara otroligt nöjd.

Jag är inte så noga med hur jag har de hemma, huvudsaken vi har tak över huvudet och slipper frysa samt har mat och de nödvändigaste. Men kul är de med inredning och en vacker dag ska jag också få mitt drömhem =) hehe.

Ne nu ska jag fortsätta kika. Trevlig kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test