Helgen

är över igen. Marwin skulle ha åkt till hans pappa i helgen men han är/va sjuk så Marwin fick stanna hemma.
Fredagen va de lugnt, vi va bara hemma. Lördagen va vi till Charlies lekland i Borlänge och de va då de sämsta skiten jag varit med om, Lek och Bus landet i Örebro är tusen gånger bättre! Kikade lite på kupolen innan vi åkte hem och de blev ett par taits (stavning?) med kjol åt Malissa men inge mer.
Vi skjutsade förbi Marwin vid mamma när vi åkte hem för han skulle sova där och gissa om de va en kille som va glad. Han älskar att vara med mormor med familj så igår när jag skulle hämta han skulle han stanna sa han. Men han fick följa med hem och halv 7 somnade en trött kille på soffan bredvid mamma. Antar att han har haft fullt upp när han varit vid mormor,.

Sen måste jag bara påpeka en sak!

Lördag 12 grader och strålande sol
Söndag -4 grader och snöstorm (1½-2 dm snö)
Måndag -6,5 grader och strålande sol

Va är de för jäkla väder? 12 plus ena dagen och snöstorm nästa! Nej nu vill jag ha VÅR och de står ju inte på förren vi ska ställa om klockorna till sommartid, mitt i vintern? Ja de ser så ut för den här snön verkar aldrig ge sej.

ne nu ska vi äta lite frukost, god morgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test