God morgon, god morgon.

Har nyss vaknat av att Malissa va hungrig. Lite småtrött som vanligt när man är morgontrött men så fick jag se vilket strålande väder de är ute så piggnade jag till en aning. Har dock inte masat mej ur sängen än för de är så jäkla kallt utanför täcket. De är iof varmare i vardagsrummet så vi ska nog bege oss dit snart.
Lilltjejen är på bra humör idag också, ligger och tjålar och skrattar för fullt så de blir nog en bra dag idag.

Till lunch idag blir de soppa, har inte bestämt vilken än men de visar sej när de är dags. Har börjat äta olika soppor ofta nu, känns bra eftersom jag oftast inte är så jätte hungrig vid lunch så då passar de bra med soppa tycker jag, alldeles lagomt. Men innan de kanske man skulle försöka få i sej lite frukost, macka och oboy, möjligtvis lite kalaspuffar eller yoggis till. Måste försöka bli bättre på de här med frukost, hoppas över den alltför ofta tycker jag vilket inte är bra eftersom frukosten är viktigaste målet.
Marwin äter iaf frukost, inte så mycke alla dagarna och han vill oftast bara ha yoggis med monster (kalaspuffar) i så han har väl fått de efter mej kanske.

Nej nu ska vi ta och gå upp, få se vad den här dagen har att erbjuda. Vill göra nånting och inte bara sitta hemma, blir så himla uttråkad av att vara hemma, vill göra nånting hela tiden. Överskottsenergi? nje de har jag inte särskilt mycke av, är trött nästintill hela tiden men vill inte sitta hemma för de, hehe..
Ne nu skulle jag ju äta frukost!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test