God morgon fredag!

Ja en god morgon är de vad de är idag denna fredag den 5e mars. Solen lyser, himlen är klarblå, Marwin är på strålande humör och jag är faktist inte så himla trött nu när jag väl har kommit ur sängen. Malissa sover sött än så hon får sova tills hon vaknar.

Idag jag nog ta barnen och gå ut en sväng, Malissa i vagnen och Marwin på bobben om de är nå snö så de går å åka på den på vägen. Dom har nämligen kört av vägen med hyvel samt att de har varit 3 maskiner här vid olika tillfällen och kört undan snöplogskanterna så vägen blev bredare. Innan gick de inte att mötas på småvägarna så nu är de bra igen. Trodde dock inte att dom använde väghyveln inne i små byar utan mer efter stora vägarna men de fick jag bevisat att dom iaf använder här också.

Runt halv 2-2 kommer Marwins farmor och hämtar honom, han ska spendera helgen i björbo med pappa och farmor med familj. Säkerligen hälsa på farfar också och kolla på lastbilarna och "traktorn" vilket Marwin tycker är jätte kul. Är så glad att han har en bra relation med dom. Han kommer hem på söndag eftermiddag/kväll iaf så jag hoppas han får en kul helg.

Jag och Malissa är själva till lördag kväll och vi ska bara mysa och ta de lugnt, bara va. Sortera lite bland sakerna jag har sparat som Marwin har gjort och sånt kanske. Men de blir en relativt lugn helg för oss iaf.

Nu ska jag lägga in lite bilder som ska framkalls iväntan på att lillfröken ska vakna. Brukar framkalla lite varje månad så blir de inte så himla mycke att framkalla på en gång, billigare och mindre jobb med att sortera och sätta in i albumen. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test