Fullspäckad torsdag.

Våran dag började med frukost strax före 8 tiden i morse. Sen gjorde vi ordning oss och åkte till dagis.
Väl där va jag tvungen å fråga om han fick va där idag för de va inte många barn alls där, självklart fick han de och sen slog de mej att de är ju sportlov. Hämtade syster och sen åkte vi till Borlänge, hon skulle kika efter lite nya kläder och när vi gått igenom dom flesta butiker så va hon nöjd med sina inköp. Vi begav oss hemöver, hämtade Marwin på dagis och sen mötte vi upp mamma/mormor och mina andra småsyskon Evelina och Jimmy samt mina två kusiner Rebecka och Jennifer. Hästridning stod på tur för barnen och trotts de otroligt kalla vindarna som blåste och väntan på nästan en timme så va barnen glada när de va deras tur. Marwin va nog minst av alla barnen som vi såg där som red men han va inge rädd alls. jag satte han på islandshästen och direkt sa han - Marwin själv! så han ville rida själv men jag höll han i overallen bak i ryggen så han märkte inte de. Han va så otroligt nöjd och stolt när han hade ridit och tyckte de va så kul.


När vi kom hem plockade vi fram lite pyssel och pysslade lite.
 

   

De tyckte han också va kul sa han men efter en stund lockade dom där lastbilarna och han ville leka med dom och lägga pussel en stund. 

   

Älskade underbara barn!
 

Kollade på bompa och sen gick vi in och gjode han ordning för kvällen och vet ni vad han säger då?
-Kul dag idag mamma, god natt.
jag sa god natt och gav han en puss sen gick jag därifrån med ett stort leénde på läpparna.

De känns verkligen underbart när man får höra något sådant.
Jag och Malissa har myst lite nu och hon somnade i famnen för en liten stund sen så jag passar på att kika lite på "halv 8 hos mej" som jag flitigt följer varje dag, hehe.

Resten av kvällen ska jag gosa med lilltjejen och ha lite ensamtid med henne, äta lite ischokladglass och dricka hemagjord hallonsaft.

Ha en fortsatt trevlig kväll..









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test