Barnen

sover sött båda två nu. Jag passar på att ta de lugnt i soffan framför tvn med en stor kopp capuccino med vaniljglass i, så gott. Väntar nu på att Andra Avenyn ska börja.

Har världens huvudverk, som alltid på kvällarna. Tror jag dricker på tok för lite vatten om dagarna.
I morgon är de torsdag och sen är de fredag. Ser fram emot fredagen faktist. Ska passa på att kika på lite kläder åt barnen men de får bli i stan på fredag bara. Får åka till borlänge någon annan dag och kika där för jag kollade hemsidorna men där har dom inte alls lika mycke som i butikerna tycker jag så jag kikar där först.
Skulle själv behöva ha massor med nya kläder men de är ingen ide att ens försöka hitta nått. Jag tappar humöret och suget på en gång när jag ska kolla på kläder åt mej själv och för å inte tala om när de ska provas, suck. Måste försöka bli av men mina sista 7 graviditetskilon för de här är inte kul!
Med Marwin gick jag inte upp nånting men med Malissa gick jag upp 15 kg och dom vägrar försvinna. De är frustrerande!

Lär ta en huvudverkstablett nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test