Torsdag.



Lillskruttan står i våran säng, tycker hon är otroligt lik min lillasyster Anna-Karin när hon va liten på just den där bilden. Man ser också lite av våran tapet i bakgrunden men den gör sej verkligen inte rättvis med dom där färgerna. De röda på tapeten är mjukt och den är riktigt snygg i verkligheten. Ska försöka få en bättre bild på hela sovrummet sen. (sambons val, jag gillar vitt och lantligt, inte han men han lär ju få bestämma lite han med)

Haha såg att de va samma rubriker på dom två tidigare inläggen, de där med närminne kan man ju fråga sej vart de har tagit vägen?

Marwin va vaken en stund i natt, lagomt när han somnat om vaknade Malissa och skulle ha välling och sen låg hon och tjålade och gnällde bra länge innan hon somnade. Så idag är jag bra trött, ville inte alls kliva upp i morse när klockan ringde. Funderar ärligt talat på hur de här ska gå när jag ska börja jobba sen, barn som håller en vaken på nätterna, Marwin som äter frukost i snigelfart och bara krånglar när kläderna ska på.
Jag kommer få kliva upp 4 på morgonen om jag har ett dagtidsjobb 7-16 om vi ska hinna. De funkar ju inte å komma sent varje dag direkt. Får hoppas att barna har börjat sova hela nätterna tills dess iaf.

Marwin är iaf på dagis nu, jag sitter här en stund och Malissa leker lite.
Ska nog gå och lägga mej på soffan en sväng och mysa med henne, VILA lite innan Marwin ska hämtas kl. 11.
Fryser som aldrig förr gör jag också men de är nog pga att jag är trött för kallt är de inte inne.

Resten av dagen ska jag passa på att städa klart de jag började med igår och sen ska golven torkas.


Kommentarer
Postat av: johanna

hehe tack så mycket!

2010-12-09 @ 14:24:51
URL: http://jahts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test