Torsdag.

Morgonen började segt, åt frukost och åkte till dagis. Hem igen och vid halv 10 la jag malissa för hon är inge bra. Snorig och hängig. La mej vid 10 och tog en snabblur på 25 minuter och de va behövligt kan jag säga. Är så himla trött idag också. Sen har vi myst, lekt, vilat, ätit mat och snart ska jag åka till min syster och fixa party lite produkterna som ska levereras till dom som va på hennes party.

Sen blir de robinson i kväll och sängen efter de!

I morgon ska jag fixa så jag får fler förstoringar på korten på Marwin för de är en som ska få dom i julklapp. Marwin ska åka med sin farmor till Björbo när hon slutat jobbet och sen ska han vidare till hans pappa.
Mammas lilla älskling kommer hem på söndag igen!

Jo jag måste lämna in Marwins overall också så dom får byta dragkedja i den. Han vill ju gärna ha sin nya gröna overall men han får ha den blåa didrikson eller också didriksonjackan och täckbyxorna så länge. Funkar men han är väldigt bestämd och kräsen när de gäller kläder och vill bestämma själv vad han ska ha på sej. =)

Nu ska jag gå och leka med barnen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test