Onsdag.

Morgonen började vid halv 5 i morse, Malissa vaknade och jag hade bestämt att hon skulle klara sej utan välling och enbart få nappen. Kl 5 gav jag upp och gav henne välling, somnade om och blev väckt några minuter senare av niclas som va in i sovrummet och hämtade något. Somnade om och klockan ringde 06.30, 06.40, 06.50, 07.00, 07.10, 07.20 och 07.25 orkade jag kliva ur sängen. Va så fruktansvärt trött i morse och är fortfarande. Iaf så åt vi frukost, klädde på oss och åkte till dagis. Marwin vägrade gå in så jag gick in med lite ljus dom hade beställt sen åkte vi hem igen och Marwin fick följa med hem.
Nu kollar båda barnen på Byggare Bob och jag ska snart lägga Malissa så hon får sova en stund.
Då ska jag göra Marwin sällskap i soffan och vila lite medans han kollar på tv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test