Fredag igen!

Idag är de fredag IGEN! Tycker de är fredag hela tiden och Marwin ska åka till hans pappa. Men men. Malissa vaknade till vid halv 1 i natt och jag gav henne nappen bara sen somnade hon om. Vi gick upp strax efter kl 9 så idag känner jag mej någorlunda pigg iaf.

Idag ska Marwin åka med hans farmor när hon slutar jobbet vid 13.30. Sen åker han till pappa på eftermiddagen/kvällen tror ja.
Jag och Malissa ska bara mysa i kväll och kika på idol. I morgon blir de antagligen lite handling av julklappar och på söndag åker jag och Malissa på kalas. Alexander fyller 1 år så då är de klart han ska firas! Marwins pappa skjutsar dit honom så han får självklart också vara med på kalaset.

De ska vi göra i helgen! Vad ska ni göra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test