Dag 15 - Mina drömmar


Jag drömmer om:
-Ett liv där jag, barnen och mina nära och kära får vara friska och må bra.
-Att jag får ett jobb jag trivs med
-Att vi inte råkar ut för nån olycka
-Jag drömmer om att bo i ett hus på landet men lantlig inredning, öppna vidder där barnen kan springa och leka fritt utan risk för att bli påkörda
-Att barnen får vara just barn och inte behöver växa upp för tidigt
-Att vi får vara lyckliga över dom små sakerna i livet som verkligen betyder nått för oss
-Att jag får en bra ekonomi
-Att mina barn aldrig ska behöva vara utan mej i unga år (de är min största rädsla att jag ska gå bort och dom inte får växa upp med mej )
-Att vi slipper frysa och gå hungriga
-Att kunna resa och besöka olika platser, upptäcka nya kulturer och se nya landskap.
-Att mina vänner ska ha de bra, må bra och vara lyckliga
-Jag drömmer om att åka skidor en solig vinterdag när de är lagom kallt ute (lite oftare än nu)
-Att åka skoter oftare
-Att barnen ska få uppleva sånna saker jag fick när jag va liten
-Att barnen ska slippa gå igenom vissa saker som jag har gjort även om de finns värre saker

Jag är tacksam för de jag har idag och jag har fått några av mina drömmar uppfyllda när jag fick mina barn. Dom är verkligen underbara och så älskade, mina änglar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test