Bra start på dagen.

Dagen började inte särskilt bra! Vi kom inte upp ur sängen förren 07.20, åt frukost och plockade fram alla kläder som barnen skulle ha. Tog på kläderna och gick ut. Drog ur motorvärmarkabeln ur bilen och satt mej och skulle åka. Vred på nykeln och vad händer? INGENTING! Batteriet va helt dött, inte en lampa lyste. Jag muttrade lite och ringde till niclas medans jag tog ur barnen ur bilen och gick in igen. De va -20,7 då så vi skyndade oss in. Jag tänkte inte ens försöka ladda batteriet utan ringde dagis och sa att Marwin fick va hemma idag.
Härlig morgon!

Nu leker barnen , Marwin busar med Malissa, hon skrattar så hon nästan kiknar och ramlar. Jag har läst lite bloggar men ska nu göra barna sällskap en stund innan de är dags för lunch.


Jo föresten. Igår kväll vid halv 11 så ropade Marwin på mej. Jag gick in och stoppade om honom och satte mej och kollade på tv igen. Några minuter senare hör jag att han öppnar dörren och sen stänger den igen, sen öppnar han en dörr igen och den stängs igen. Lät han va en stund för jag misstänlte att han hade gått in och lagt sej i våran säng. Mycke riktigt. Han hade gått in och lagt sej på min kudde och dragit på sej täcket. Så där låg han med snutten och tutten nermyst och såg bara för söt ut. Så jag kollade klart på tvn och sen gick jag in och la mej. Flyttade över han på andra sidan och han måste ha varit trött för han vaknade inte ens. La mej och somnade och 40 minuter senare vaknade Malissa. Gav henne välling och sen sov hon ända till kl 06. Men är jag utvilad för de? Nix. Så drygt.

Ne nu ska jag gå och busa och gosa lite med barna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test