Sötnöten min!

Blev ingen promenad idag fast jag så gärna ville, lagomt när vi va klara så började mitt öga rinna för fullt igen så vi fick va inne idag också. Bra tråkigt.
Men även de dåliga har något bra med sej, jag har städat och plockat lite här hemma, ska fortsätta i kväll när marwin har somnat om jag orkar. Plockade ihop ALLA leksaker för typ en timme sen men nu är ALLA utspridda igen. De går ju inte å leka med en sak bara, de är ju tråkigt. haha..

Åh marwin han snorar, och han tycker att de är så kul och kladda med de också så man får vara med när de börjar rinna. haha..
Sen måste min sötis va lite speciell, han hatar att ha strumpor på sej, de är de värsta han vet och han drar av dom så fort han får möjlighet. Till snutte har han en brun raggsocka så den går han med i handen också. Ser så kul ut. Min lilla knoddis =) Full rulle är de här hemma, han både går och småspringer och de ser verkligen skoj ut, speciellt när man busar med han och han får bråttom =) hehe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test