Underbara Son!

Helgen har varit helt lugn, bara varit hemma och myst.
Idag gick vi upp tidigt för de skulle komma nå folk och fixa med de nya bredbandet dom ska installera här i huset så att man kan ha vilket bolag man vill. Vist, dom kom då inte så tidigt som de stog på lappen utan dom va här när klockan va halv 10 när dom kom. Sen va dom här en halvtimme och sen gick dom och kom tillbaka efter en halvtimme och va här i en kvart kanske. Trodde de skulle ta mycke längre tid men tack och lov gjorde de inte de. För fy 17 va trött jag är nu på sistonde. Skulle kunna somna ståendes ibland känns de som. Så marwin han sover än men jag vaknade för en stund sen för telefonen ringde. Va så skönt och vila en stund, de behövde jag. Dock är jag trött än och jag sover inte dålig på nätterna heller, de är de som är så konstigt. Hm, detta snöväder kanske är en bidragande orsak, va vet jag.

Marwin han leker för fullt om dagarna och nu har han  börjat småspringa lite, ser verkligen så kul ut. hehe.
Jag har nog förtfarande inte van mej vid att han går helt för om jag är i köket och han leker i vardagsrummet och sen kommer gåendes in i köket blir jag lika, kan man säga förvånad. Ja ungefär. HAN GÅR JU, jag är ju van att han kryper som vanligt men nu är han stor och nu går han för fullt. Underbart är de iaf!

Idag blir de också lugnt, bara vara hemma. Till middag ska jag göra pannkaka hade jag tänkt. De är ju så gott. På Onsdag är de ju voffeldagen men vi har inget voffelgärn tyvärr. Ska iaf försöka åka till borlänge och kika lite på onsdag. Är så sugen på å bara kika runt lite, vill så gärna ha ny vagn åt marwin också men vet inte vad för nån. De är ju en hel djungel med vagnar. Ska in och kika lite på barnenshus också hade jag tänkt.
Även om jag inte hittar nått å köpa så är de kul å kolla tycker jag.
Men de får bli på onsdag eller torsdag kanske. Får se men jag tror de blir onsdag faktist.

Ne nu ska jag ta å kika runt lite här..



Kommentarer
Postat av: Lill

Hejhej..=) Jo det e bara bra.. HUr är de med er då??

NJa, jag har kollat lite.. Men de är juh så svårt.. Ena stunden vill jag ha en emmaljunga andra stunden vill jag ha babytravel.. Jätte svårt juh.. =/ En sak är klar iallafall, jag ska inte ha en svart syskonvagn.. =D hahaa..

2009-03-23 @ 15:32:06
URL: http://skrubbenomoss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test