Onsdag..

Idag är de lite bättre, de rinner bara lite i ögat nu. I morse rann de ur båda men de gav sej till slut. Så mitt ena öga är helt uppsvällt än och de ser förjäkligt ut rent ut sagt. Men med lite make up så går de å fixa till någorlunda som tur är. Får verkligen hoppas att de ger sej nu helt så jag kan bli frisk.
Är iaf så pass okey idag så vi ska ta en promenad i de fina vädret.
Vi behöver båda två komma ut och få lite frisk luft efter att ha varit inne sen i söndags.

Hm, ja igår hade jag väldiga problem att somna, låg och vände och vred på mej jag vet inte hur länge sen vaknade jag när kl va halv 6. Va jätte trött då men kunde iaf inte somna om förren runt 8 tiden. Undra varför de är så ibland?
Mycke att tänka på kanske? Eller är man helt enkelt inte trött fast man känner sej trött?
Ja jag vet inte men nånting är de iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test