Mysigt när Marwin är hemma igen!

Marwin kom hem nu på kvällen och de va så mysigt. Har längtat så efter min sötis.
Han va så gosig så när han kom hem, så underbart.
Vi gosade och myste en stund sen ville han sova, han va så trött.

Hade i tankarna på att åka till östersund idag men de blev inte av som vanligt.
Kände mej för nere för att åka, för att träffa nån alls faktist.
Får bli en annan gång.

Jag kikar iaf på bäck nu och är på betydligt mycke bättre humör nu när marwin är hemma.
De är så ensamt när han inte är hemma.
Nu på kvällskvisten har jag också setat och kikat på lite hus, helt nya. De finns ju mängder med olika design och olika materal man kan bygga med. Så kul å drömma sej bort ett tag. Bara få leva i fantasin en stund.
Jag tror man behöver de ibland, låta tankarna komma bort från verkligheten för en stund.

Nej nu ska jag fortsätta kika på bäck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test