Länge sen nu..

Nu va de länge sen jag skrev. Vi har faktist inte gjort så mycke, varit till badhuset med mamma och mina tre småsyskon en dag, haft kallas för min stora kille som blivit hela 1 år =) Marwin fick massor med fina kläder och lite leksaker. Han har massor med leksaker så kläder va mer behövligt. Tack för allt fint. Sen fick jag pressentkort av min morbror med familj i sen födelsedagspressent. Tack tack..
Marwin har lärt sej gå så nu går han hela tiden själv. Han håller till och med på å lär sej gå riktigt bra i skor.

Sen har vi varit på en lång skotertur på 8½ timme. De va riktigt skoj så de lär vi göra nån mer gång, får se hur länge snön ligger kvar här den här vintern. Ja annars har de inte hänt nå skoj vad jag kan komma ihåg iaf.

Gårdagen spenderade vi i smebacken iaf, niclas han fixade bilen så då tjålade vi lite med hans mamma och hon busade med marwin. Vi bjöds på lite mat och fika.

De har alltså varit lungt här dom senaste två veckorna.
Lägger in lite bilder sen när jag har fått in dom på datorn, om jag får in dom vill säga. suck..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test