Frustrerande..

Himlen är blå och solen lyser, vårkänslorna infinner sej i kroppen och man  vill bara ut i de fina vädret. Men vad händer.
Jo här sitter jag hemma, innomhus, snorar och "gråter" med en världens huvudverk. Jag ser knapt nå på högra ögat för att de rinner så. Alltid när jag blir förkyld blir de å rinna i ögonen och jag hatar de verkligen. Kan man inte bara få vara sjuk som normalt folk och slippa de rinnande skiten. De värker och de svider i ögat samtidigt som de rinner och huden blir uttorkad för att man är där och torkar hela tiden, gör man inte de blir man blöt i hela ansiktet vilket inte är så skönt.
Så tack för att vi fick fint väder precis när jag inte kan gå ut, så frustrerande! ÅHh suck!

Men men, jag ska väl ta å diska eller nått så tiden går lite fortare sen ska jag ta en dusch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test