Bilder..

Idag va de riktigt fint väder i morse, vart på riktigt bra humör och tänkte ta en promenad i de fina vädret. Duschade och gjorde mej i ordning, åt frukost och vips så va hela himmelen full med moln. Jahapp där försvann min sköna promenad.
Så nu är vi hemma och jag är så uttråkad så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Snart klättrar jag på väggarna alltså.
Jag fattar inte hur man kan ha så tråkigt som jag har de nu. Extremt tråkigt!

Ja, lägger in lite bilder iaf i brist på annat kul..



Marwin på hans 1års dag =) Så fin så min älskling!

  
 

Ja de va några iaf. Har fler men de går inte att ladda upp dom nu tydligen. Får försöka senare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test