Veckan...

Nu va de flera dagar sedan jag skrev igen, anledningen är att mitt internet inte funkar som de ska. 
I veckan har vi inte gjort så mycke iaf, i onsdags åkte min lilla älskade son till hans pappa och farmor så då blev de till att umgås och äta god middag vid min lillasyster och hennes kille. Maten bestod av potatisgratäng och grillspett som man gjorde själv av de man tyckte om. De som fanns till dom va fläskfile, gul,grön och röd paprika, lök, färska champinioner, brockoli och zuccini. Sen till efterrätt gjorde jag en fruktsallad typ av honungsmellon, jordgubbar, blåbär och banan och till de grädde och chokladsås. De vart en lyckad kväll iaf och även lite öl, cider och sambuca dracks. Inga mängder för min del så jag mådde toppen dagen efter vilket va riktigt skönt. Finns ju inge värre än när man ligger bakfull dagen efter. Usch så de vart lungt för min del igår, gick en promenad med niclas på kvällskvisten och käkade pizza sen gick vi hem igen. Blev inte så mycke mer den dagen.

Idag fredag kommer Marwin hem igen, ska bli så skönt å ha honom hemma igen. Saknar min lilla älskling som förövrigt blev 10 ,månader nu den 29e december.  Bara två månader kvar tills han blir hela 1år. Vi kommer fira hans födelsedag den 28e februari då han är född den 29e och de är ju skottdagen och finns bara vart 4e år. Lite speciell min son =)
Jag kan inte förstå att förra året vid den här tiden satt jag hemma själv med marwin i magen och nu är han så stor redan.
Ja de går fort må jag säga, shit alltså!

Idag blir de iaf lungt, ska discka och dammsuga lite innan marwin kommer hem sen blir de nog bara kolla på tv och mysa ikväll.
I morgon blir de till å tvätta på kvällen men dagen vet jag inte nå va de blir, de visar sej helt enkelt.

Just nu skulle jag bara vilja åka på en liten semester, bara över en helg skulle vara skönt!



  


                           
Marwin och moster samt hennes sambo jens!          Marwin och hans gammelmorfar =)

Vi har inte så många bilder från julafton tyvärr, min telefon fick nå idiotryck när jag skulle lägga in dom på datorn så alla försvann. Så tråkigt och dom andra bilderna har jag inte fått än så jag skickar över dom till Marwins farfar och bonusfarmor bara jag har fått dom...

Nu ska jag försöka städa lite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test