Onsdag..

Livet är på topp just nu. Är glad att allt gick bra för min vän idag, skönt å höra.
Marwin mår bra, han har dock varit lite gnällig idag och lite varm men de är nog för tanden skulle jag tro.
Efter att jag solat idag så är jag helt röd men de kliar ingenting så de är skönt. Ska fortsätta regelbundet så kanske psoriasisen försvinner helt till slut om jag har tur =)
I morgon kommer Marcus och Linda och hälsar på. Barndomsvänner som jag träffar alltför sällan.
Linda åker till dubai nästa vecka så vi ska träffas innan de och marcus har jag inte träffat på hur länge som hellst.
Så de kommer bli skoj =)

På fredag ska jag och Marwin bara vara hemma och mysa massor tillsammans. Laga lite god mat och busa massor. Bara umgås jag och han. De blev ändrade planer så de blir inge sthlm i helgen tyvärr, får ta de nån annan helg. Men de hänger vi inte läpp för, vi kan ha de skönt hemma. Niclas jobbar på fredag men på lördag kommer han hit.
Han ville ha marwin över dagen men de va ju de där med å byta blöja, hehe. Om han har kissat så byter han ju men inte annars. Sötisen då. Kul att han försöker tycker jag och de bevisar ju att han ....... =) 
Söndag blir de nog bara mys hemma. Skönt å ta de lungt.

Jag älskar mitt liv, jag älskar att vara mamma, jag är lycklig, jag är frisk,
har dock endel allergier och sådant men de är en baggatell. Jag är glad för de livet jag har.
Att man är ledsen och mår lite dåligt ibland de är männskligt. Om nån som står en nära är nära att gå bort är de klart att man blir ledsen. Man vill ju inte förlora någon. Men för övrigt mår jag bra och vi har de bra tillsammans.
Allt annat som sägs kan ni ta med en näve salt. =)
Som sagt, jag mår bra och vi har de bra, så nu vet ni..

Kommentarer
Postat av: Emms

varför svarar du inte när man ringer!?

2009-01-22 @ 02:50:51
URL: http://detendalediga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test